ANGREKJØP

Som kunde hos Horze nettbutikk har du alltid 14 dagers angrerett. Angrekjøp er som regel ubetinget, men produktene som returneres til Horze må være i samme stand som de var når du mottok dem fra Horze. På broderte varer er det ikke angrerett. Det er ikke tillatt å bytte gratisprodukter eller bonusprodukter. Hvis disse returneres vil du ikke motta noen form for kompensasjon.

Dersom kunden ønsker å kansellere bestillingen, må kundeservice informeres umiddelbart, og ikke senere enn 14 dager etter å ha mottatt varene.

Hvis du har spørsmål om ditt angrekjøp, kan du kontakte oss på kundeservice@horze.no eller på telefon 465 04 558 mellom kl10-12 på hverdager.

Refusjon for produktene vil bli utbetalt til kunden når den returnerte ordren er fysisk mottatt på vårt lager. Vi vil gjøre en tilbakebetaling ved å bruke samme metode som ble brukt ved bestillingen. I noen tilfeller må kunden informere Horze om sine bankkontodetaljer (IBAN/SWIFT) for å få tilbake pengene. Porto vil bli refundert til kunden dersom bestillingen kanselleres i sin helhet.

Dersom bestillingen er betalt via faktura fra en tredjepart, er ikke Horze ansvarlig for eventuelle resterende avgifter eller kostnader som kan oppstå under behandling av angrekjøp.

Dersom kunden ikke henter to eller flere bestillinger, vil Horze stenge kundekontoen. I slike tilfeller forbeholder Horze seg retten til å holde kundenkontoen stengt inntil en gjenåpningsavgift (125 kroner) er betalt.

Bemerk at du kan også heve kjøpet ved forsinket levering. Tilbakebetaling av forhåndsbetalte beløp i slike tilfeller skjer innen 14 dager.

På brukte varer gjelder angrerett mot en verdireduksjon.