Ofte stilte spørsmål

Ofte stillte spørsmål om betaling:

  • Klarna faktura
  • Klarna konto
  • Visa
  • Master Card
  • PAY PAL
Det kan være flere grunde til dette. Klarna kan desverre ikke opplyse oss om grunnene til dette, da det er beskyttede opplysninger. Men du kan ringe til dem direkte på tlf. 21 01 89 91 og få opplysninger om grunnen. Det kan være alt fra måten adressen er skrevet inn, til ubetalte fakturaer.
Klarna sender fakturaen direkte til deg med posten.
Med hensyn til Klarna-relaterte spørsmål bes du kontakte Klarna direkte for å få den best mulige support. Du kan finne kontaktinformasjon til Klarna her: https://klarna.com/no.
Vi har ikke adgang til Klarna fakturaer, så vi ber deg vennligst om å kontakte Klarna direkte, for å få best mulig hjelp. Du kan finde kontaktinformasjon her: www.klarna.com/no/kundeservice

Ofte stillte spørsmål omkring bestilling:

  1. Først må du finne de produktene du ønsker å bestille. Bruk menyen til finne riktig kategori.
  2. Når du er i riktig kategori, kan du klikke på produktet for å komme inn på siden til produktet.
  3. På produktsiden får du presentert produktnavn, produktbeskrivelse, pris og produktbilder for hver farge. Du vil også finne en link til en størrelsesguide på produktsiden. Velg den fargen og størrelsen du ønsker, og klikk på Legg til kurven.
  4. Når du har klikket på Legg i kurven, kommer det frem en mini pop-up som forteller deg hva du har lagt i handlevognen. På pop-upen kan du også velge om du ønsker å fortsette å handle, eller gå til kassen. Hvis du ønsker å kjøpe flere produkter, klikk på "Fortsett å handle". Hvis du ønsker å gå til kassen og kjøpe produktet(ene), klikk på "Gå videre til kassen".
  5. I kassen må du fylle inn ditt navn, adresse, din foretrukne betalingsmetode og leveringsmåte. Når disse er korrekt utfylt, klikker du på "Bekreft" - knappen nederst på siden. Du har nå fullført din bestilling, du vil se en ordrebekreftelse og motta en ordrebekreftelse på e-post.
Noen ganger vil det være tilbud og rabatter som bare gjelder på nettsiden. Men normalt er prisene like.
Dessverre ikke. De blir behandlet som to seperate bestillinger.
Du skal skrive rabattkoden inn i rabattkodefeltet i kassen. Som regel er det ikke mulig å kombinere rabattkoder med andre rabatter.
Kontakt vår kundeservice her, så vil vi forsøke å legge denne til.
Ja, det er mulig å ha en annen leveringsadresse. Bare legg ønsket leveringsadresse i kassen. Klarna Faktura er imidlertid et unntak, og med Klarna kan vi bare levere til samme adresse som fakturaadressen. Dette på grunn av sikkerhet og fare for svindel.
Du kan bare bestille innenfor Norges grenser på Horze.no, og dessverre kan vi ikke lenger sende pakker til øyer utenfor Norge. Sjekk flaggene nederst til høyre i nettbutikkens bunntekst for å finne andre land.
Dersom bestillingen ikke er plukket og pakket, kan du selvsagt fortsatt endre den. Vi ber deg kontakte våres kundeservice her. MERK: Vi pakker bestillinger så fort som mulig, så du bør kontakte kundeservice så snart du kan. Bemerk også at vi ikke kan øke ordreverdien.
Dersom ordren ikke er sendt, kan vi fortsatt endre leveringsadressen. Vi ber deg kontakte våres kundeservice her. MERK: Vi pakker bestillinger så fort som mulig, så du bør kontakte kundeservice så snart du kan.
På de fleste av produktene er det en størrelsesguide. Du finner linken til størrelsesguiden på produktsiden. Hvis du fortsatt er usikker, så nøl ikke med å skrive til oss i chatten eller her

Ofte stillte spørsmål omkring levering:

Det kommer an på når du bestiller og hvilke varer du bestiller. Den estimerte leveringsdato blir alltid vist i kassen og i bekreftelsen du mottok på e-post kort tid etter bestilling. Mange merker er bestillingsvarer, og har lengre leveringstid. Den nøyaktige ekstra leveringstiden blir vist på produktsiden når du velger størrelse. Horze, Finntack, Pharmacare og BVertigo blir sendt fra dag til dag.

Normal leveringstid er 3-5 virkedager.

Produkter med brodering tar vanligvis 2-3 dager ekstra.

Vi har også produkter fra merker som Bucas, Sprenger og Back on Track. Leveringstiden tar alltid noen ekstra dager på disse merkene, og den ekstra leveringstiden bli vist på produktsiden og i handlekurven.

Du mottar en e-post med sporingskode. Klikk på linken i e-posten for å få oppdatert sporingsinfo.

Når du gjør en bestilling i vår nettbutikk, vil du motta en e-post med ordrebekreftelse. Vi vil begynne å plukke og pakke din bestilling, og sende den ut fra vårt lager innen 24 timer.

Når vi sender det ut vil du motta en e-post med sporingskode slik at du kan spore forsendelsen. Når pakken ankommer ditt lokale postkontor, vil du få en melding på SMS eller som brev.

Husk å ta med legitimasjon og sporingskode når du henter pakken på postkontoret. Husk at pakken må hentes på postkontoret innen 14 dager for å unngå at den returneres.

Ofte stillte spørsmål omkring returnering:

Horze håndterer retur online i Norge.

Følg disse enkle trinnene for å sende en retur til Horze:

      
  1. Du har nå fått tilsendt en QR-kode via SMS eller e-post.
  2.   
  3. Pakk returproduktene godt inn.
  4.   
  5. Ta med returen til nærmeste postkontor og vis frem QR-koden.
  6. Postkontoret vil deretter skrive ut returetiketten din og feste den på pakken, og gi deg en kvittering som bekrefter at du har sendt returen.

    Hvis du har spørsmål, kan du kontakte vår kundeservice.her.

Når du returnerer din bestilling tar det normalt 2 uker før vi har ferdigbehandlet den.  Vennligst ta kontakt med vår kundeservice her dersom du har spørsmål angående din retur. Vi anbefaler deg å ha en sporingskode for for din retur, for å følge den opp bedre i tilfelle pakken forsvinner. Vi vil bare refundere tapte pakker mot en sporingskode

Produkter bestilt i nettbutikken kan kun returneres til nettbutikken. Vennligst bruk retur arket som du fikk med din bestilling. Hvis du ikke finner det kan du ta kontakt med oss her så hjelper vi deg.
Hvis du har betalt med kredittkort vil vi refundere pengene rett tilbake til kortet som ble brukt ved bestilling. Hvis du har betalt med Klarna, vil refusjonen komme fra Klarna. Har du spørsmål om dette, ber vi deg kontakte Klarna kundeservicet via https://www.klarna.com/no/kundeservice/. Med andre betalingsmetoder trenger vi din bankinformasjon (SWIFT og IBAN for utenlandsoverførsel), og pengene vil bli tilbakebetalt til din bankkonto.
Dette er veldig uheldig, men det skjer noen ganger. Du bør ikke signere noen ting på posthuset, hvis du ser at pakken er ødelagt på utsiden.Vennligst ta kontakt til kundeservice med bilder av det som er ødelagt og av esken, hvis den også er ødelagt, kan vi hjelpe deg videre.

Ofte stillte spørsmål om gavekort:

Søk etter gavekort i søkefeltet, eller gå direkte til gavekort siden. Her kan du velge sum, og legge gavekortet til i handlekurven din. Merk at du ikke kan kjøpe gavekort sammen med andre produkter.
Når du går til handlekurven, vil du kunne legge til gavekortetnummeret rett under produktoversikten.
Du kan bruke et ubegrenset antall gavekort på en ordre.
Dersom du legger til et gavekort som betaling for din ordre, vil vi bruke alle pengene som er tilgjengelig på gavekortet. Hvis beløpet på bestillingen er høyere enn den tilgjengelige summen på gavekortet, kan du betale det resterende beløpet med våre vanlige betalingsmetoder.
Dersom du returnerer varer betalt med gavekort, vil vi refundere pengene til gavekortet. Du vil motta en e-post med detaljene for refusjon når vi mottar din retur.
Du kan bruke gavekortet på horze.no og i våre Horze-butikker. Et gavekort kjøpt i Norge kan ikke brukes i utlandet.
Ja - vennligst kontakt vår kundeservice her Oppgi navn og gavekortnummer. Hvis du har mistet gavekortnummeret, kan du oppgi e-postadressen som ble brukt til å kjøpe gavekortet eller ordrenummeret oppgitt på ordrebekreftelsen.
Det er dessverre ikke muligt å betale for gavekort med rabattkoder.

Ofte stillte spørsmål om andre emner:

Klikk her for å se et kort over alle våres Horze-butikker i Norge.
I hvert nyhetsbrev er det en link "MELD DEG AV" nederst til høyre i e-posten. Klikk på linken for å avslutte abonnementet. Du vil motta bekreftelse per e-post
Våres nettbutikk har et større utvalg av visse merker enn våre Horze-butikker. Hvis du ønsker å finne ut om et produkt er tilgjengelig i din lokale butikk, vennligst kontakt butikken. Få en oversikt over Horze-butikkene her.

Har du andre spørsmål?

Vi hjelper deg gjerne med eventuelle spørsmål du måtte ha. Du kan kontakte oss når som helst ved å svare på ordrebekreftelsen sendt fra Horze. Vi er også tilgjengelige i hverdager på telefon og chat.

Kontakt skjema

+47 32 99 43 70

Mandag til torsdag, Fredag

9-12, 13-16, 9-12,13-15

;