Kundeservice

Her finner du svar på dine spørsmål vedrørende handling i vår nettbutikk, din bestilling, betalingsmåter med mer. 
 

Hvor er min pakke?

 >> Sjekk bestillingsstatus her << 

 

Har du andre spørsmål?

Vi hjelper deg gjerne med eventuelle spørsmål du måtte ha. Du kan kontakte oss når som helst ved å svare på ordrebekreftelsen sendt fra Horze. Vi er også tilgjengelige i hverdager på telefon og chat.

Merk følgende! Vær oppmerksom på at bytte og brodering ikke er aktive. Hvis du trenger å endre størrelsen på produktet ditt, vil den enkleste og raskeste måten være å returnere det originale produktet for refusjon og bestille varen på nytt i en annen størrelse. Hvis den opprinnelige bestillingen din inneholdt en kampanjepris, hjelper vår kundeservice deg gjerne med dette emnet. 

OBS! Vi opplever stor pågang på vårt returlager og har dermed blitt forsinket med behandling av pakker. Alle pakker blir behandlet fortløpende. Vi vil være tilbake til normalen med tilbakebetaling av pakker innen to uker. Har du noen spørsmål kan du gjerne kontakte vår kundeservice.

Mandag til Fredag
9:00 - 12:00, 13:00-15:00

Send oss din e-post her!
Telefon:
+47 815 03 593
Chat: tilgjengelig i åpningstider