RETURNERE EN BESTILLING

 

Registrering av retur
For å sende bestillingen din tilbake til Horze må du registrere returen på nettet. 

  1. Logg inn på kundekontoen din her.
  2. Hvis du har bestilt uten kundekonto, kan du registrere en retur her.
  3. Etter at du har registrert returen, vil du motta en returetikett på e-post. 
  4. Pakk varene som skal returneres sammen med følgeseddelen som fulgte med den opprinnelige leveransen.
  5. Skriv ut returetiketten og fest den på pakken.
  6. Ta med pakken til nærmeste servicepunkt.


Horze forbeholder seg retten til å belaste et returgebyr på 55 kroner per bestilling. Returgebyret trekkes automatisk fra refusjonsbeløpet for de returnerte produktene.


>>Hvis du velger å returnere pakken med en annen leveringsmetode, er det på egen risiko, men du må selv betale for returfrakten.<<


Kunden kan returnere en ordre fra den datoen ordren legges inn og inntil 30 dager etter mottak av de bestilte varerene. Dersom det har gått 30 dager siden kjøpet, kan vi dessverre ikke tilby deg refusjon eller bytte av varen.

For å være kvalifisert for retur, må varen være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Den må være i originalemballasjen.

Horze forbeholder seg retten til å akseptere eller avvise refusjoner hvor produktet ikke er i salgbar tilstand. Horze forbeholder seg retten til å trekke et gebyr på 50 kroner for ødelagte eller skitten produktemballasje.

Produkter som er bestilt med broderi kan ikke byttes eller returneres. Man kan ikke bytte gratis- eller bonusprodukter. Dersom du likevel ønsker å returnere et slikt produkt, får du ikke økonomisk eller materiell kompensasjon for det.

Vær oppmerksom på at noen produkter ikke kan returneres på grunn av hygiene- og sikkerhetsårsaker. Returnert undertøy vil ikke bli akseptert med mindre produktet er uåpnet i original emballasje.

Den tiden som trengs for å håndtere en retur er vanligvis en uke lageret mottar det returnerte produktet. Vi forbeholder oss retten til forsinkelser i rushtiden. 

Produktet skal pakkes ordentlig inn i en eske eller en refusjonskonvolutt. Det opprinnelige produktets emballasje må være i returpakken i sin opprinnelige tilstand.

Refusjon for produktene vil bli utbetalt til kunden når den returnerte ordren er fysisk mottatt på vårt lager. Vi vil gi en tilbakebetaling ved å bruke samme metode som ble brukt ved bestillingen. I noen tilfeller må kunden informere Horze om sine bankkontodetaljer(IBAN / SWIFT) for å få refusjon. Fraktkostnader vil bli refundert til kunden dersom kunden kansellerte bestillingen i sin helhet.

Dersom den returnerte pakken forsvinner eller blir borte på veien til Horze-lageret, vil Horze bare refundere verdien av produktene dersom kunden har en sporingskode for returpakken. Horze forbeholder seg retten til å sette i gang et søk med posten for å finne ut hvor pakken er. I noen tilfeller kan dette ta opptil en måned.

3 for 2
Dersom et produkt fra 3 for 2 tilbudet returneres, vil ike rabatten lenger gjelde. Prisen på produktet man fikk gratis vil da trekkes fra den refunderte summen.