Spar 15% på alle produkter fra Horze
Handle nå

RETUR OG BYTTE


Kunden kan returnere en ordre fra den datoen ordren legges inn og inntil 65 dager etter mottak av de bestilte varerene. Dersom det har gått 65 dager siden kjøpet, kan vi dessverre ikke tilby deg refusjon eller bytte av varen.

For å være kvalifisert for retur, må varen være ubrukt og i samme stand som da du mottok den. Den må være i originalemballasjen.

Produkter som er bestilt med broderi kan ikke byttes eller returneres. Man kan ikke bytte gratis- eller bonusprodukter. Dersom du likevel ønsker å returnere et slikt produkt, får du ikke økonomisk eller materiell kompensasjon for det.

Travvogner og sulkier har ingen retur- eller bytterett ettersom det anses å være et personlig produkt.

Horze forbeholder seg retten til å akseptere eller avvise refusjoner hvor produktet ikke er i salgbar tilstand. Horze forbeholder seg retten til å trekke et gebyr på 50 kroner for ødelagte eller skitten produktemballasje.

Vi bytter kun produkter til samme produkt med en annen størrelse eller farge. Vi bytter dessverre ikke til et helt annet produkt. Dersom Horze ikke har størrelsen/fargen kunden ønsker på lager, vil Horze refundere pengene for varen automatisk tilbake.

Horze vil sende produktet som byttes gratis en gang per bestilling. For en andre bytte vil Horze belaste normale fraktkostnader. Den tiden som trengs for å håndtere en retur eller bytte er vanligvis en uke lageret mottar det returnerte produktet. Vi forbeholder oss retten til forsinkelser i rushtiden.

Når du returnerer produktet, må kunden fylle ut returskjemaet som ble sendt til kunden sammen med bestillingen. Produktet skal pakkes ordentlig inn i en eske eller en refusjonskonvolutt. Det opprinnelige produktets emballasje må være i returpakken i sin opprinnelige tilstand.

Kunden må betale fraktkostnadene ved retur. Varene må sendes sammen med returskjema til adressen nedenfor:

Horze International RETUR
Kveldroveien 8
1407 Vinterbro


Refusjon for produktene vil bli utbetalt til kunden når den returnerte ordren er fysisk mottatt på vårt lager. Vi vil gi en tilbakebetaling ved å bruke samme metode som ble brukt ved bestillingen. I noen tilfeller må kunden informere Horze om sine bankkontodetaljer(IBAN / SWIFT) for å få refusjon. Fraktkostnader vil bli refundert til kunden dersom kunden kansellerte bestillingen i sin helhet.

Dersom den returnerte pakken forsvinner eller blir borte på veien til Horze-lageret, vil Horze bare refundere verdien av produktene dersom kunden har en sporingskode for returpakken. Horze forbeholder seg retten til å sette i gang et søk med posten for å finne ut hvor pakken er. I noen tilfeller kan dette ta opptil en måned.

Dersom et brodert produkt returneres til vårt lager fordi det ikke har blitt hentet av kunden, vil Horze prøve å kontakte kunden via e-post, telefon og post for å gjøre et nytt leveringsforsøk. Kunden har rett til å få ordren levert enda en gang uten noen ekstra kostnader. Hvis Horze ikke kan nå kunden innen 14 dager, vil Horze belaste kunden for kostnaden av produktet og et ekstragebyr, for så å ødelegge produktet. Dersom et brodert produkt returneres til vårt lager for andre gang, vil vi belaste kunden for kostnaden på produktet, samt returkostnader for begge forsendelsene og ødelegge produktet.

3 for 2

Dersom et produkt fra 3 for 2 tilbudet returneres, vil ike rabatten lenger gjelde. Prisen på produktet man fikk gratis vil da trekkes fra den refunderte summen.